wtorek, 8 stycznia 2013

Powrót do przeszłości

Będąc w domu na krótkim urlopie znalazłam, kilka moich utworów napisanych kilka lat temu. Ale po ich przeczytaniu zastanawiam się, czy ja mam pecha czy historia lubi się powtarzać? Bo znów jest to samo - a może i gorzej.

Tytuł:
"I hope you know, this is for you R..."

W oczekiwaniu na twój gest, sms
siedziałam samotna w czterech ścianach
w radiu leciała piosenka: "Santa, can You hear me...".
Byłam samotna, zła i wściekła.
Samotna, bo ty byłeś daleko
poza moim zasięgiem.
Zła na siebie za to co zrobiłam.
A wściekła na Ciebie, bo
nigdy nie spędziłeś ze mną
czasu sam na sam, ale
w oderwaniu od rzeczywistości i
wszystkiego co nas otacza.

Nie spróbowałeś -> bo się bałeś?
Nie miałeś odwagi -> stchórzyłeś?
Choć był czas i moment -> to był dobry czas
By zacząć -> jeśli tylko chcesz?
lecz go zmarnowałeś -> czemu?
Hm... dobre pytanie -> choć wiem,
że już raczej odpowiedzi na nie nie dostane.
A szkoda bo mogłeś coś zdziałać.
Twa szansa już była -> czy jeszcze powróci?
Nikt tego nie wie na pewno.
Nikt Ci tego nie zagwarantuje
Lecz pamiętaj:
"Jeśli czegoś pragniesz i bardzo chcesz
możesz to mieć -> lecz musisz uwierzyć".
I pamiętaj wiara czyni cuda!!!
Cuda się zdarzają,
częściej niż myślisz!!!

                                                                     Zuzanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz