czwartek, 6 września 2012

Witam wszystkich

Dziś rozpoczynam swoją podróż oraz przygodę z blogiem. Mam nadzieję, że będzie to nowe doświadczenie dla mnie ale również coś co pomoże mi i wam we wspólnym życiu.

Więc zacznę od początku. Tytuł mojego bloga to nawyspachuk, dlaczego akurat taki a nie inny, ktoś mógłby się zapytać? Już tłumaczę. Obecnie przebywam w Wielkiej Brytanii, jestem tu już prawie rok czasu i mam zamiar spędzić tu jeszcze parę chwil. Ile tego nie wiem, czas pokaże. Pewnie, zaraz ktoś się znajdzie, który to skrytykuje mówiąc: nie chwal się, że jesteś tam, nie jesteś patriotką, pewnie na zmywaku pracujesz itp. teksty. Ja je rozumiem i nie mam nic przeciwko. Każdy z nas obrał sobie cel w życiu - albo chociaż drogę jaką chce podążać. Niestety ja do tych osób nie należę ale to nie tu i teraz czas na opisywanie tego. Więc przechodząc do puenty - mieszkam tu i od czasu do czasu pracuję, swój wolny czas chcę poświęcić mojemu osobistemu blogowi.

Co tutaj będziecie mogli znaleźć, tak na prawdę wszystko i nic. Czasem będę publikować swoje teksty, nie są to wiersze ni poematy coś co w danym momencie leżało mi na sercu i zostało przelane na papier. Czasem napiszę coś o sobie o tym jak się czuję, czasem będę pisała o moich przeżyciach - nie jest ich dużo, ale mam wielu albo miałam wielu znajomych i znam ich życie również, więc tak na prawdę będzie tu mieszanka wszystkiego. Lubię zdjęcia - niestety nie mam zbyt dobrego aparatu, jednak czasem postaram się wam coś pokazać. Mam nadzieję, że znajdę innych blogerów, którzy interesują się fotografią i będę mogła wam ukazywać ich twórczość. Oraz sama czerpać z oglądania zdjęć przyjemność.

Więc tak na koniec, bo coś długi ten tekst wyszedł. Zapraszam wszystkich do odwiedzania i dzielenia się ze mną swoimi problemami, troskami oraz do czytania moich ładnie to ujmując "wypocin".

No to zaczynamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz